امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46696 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

خبرایران : دكتر حسين مهری مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر پيام تبريكی صادر كرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر
اكنون كه پس از يك ماه تزكيه و جهاد با نفس و روزه گرفتن شاهد حلول ماه شوال و فرارسيدن عيد سعيد فطر هستيم اين مناسبت خجسته را صميمانه تبريك عرض می‌كنم.
عيد فطر فرارسيدن تولدی دوباره است كه انسان‌های آزاده بعد از رهايی جستن از خواسته‌های طبيعی و راه‌گذاشتن در مسير تقوای الهی آن را خواهند يافت و در اين راه مومنان به مرحله‌ای جديد از ايمان و حقيقت خواهند رسيد و سرمست از اين ضيافت الهی نماز عيد به‌پا می‌دارند.
اعتقاد به كمال در سايه روزه‌داری و دل‌دادن به تغيير از اثرات اين ماه مبارك است پس بياييم در اين عيد سعيد، از خداوند متعال بخواهيم‌ كه به رزق و روزی مردم شريف ايران بركت عنايت نموده و جامعه جهانی را از شر ويروس منحوس كرونا نجات داده و همه را در پرتو توجهات خود محفوظ و سلامت دارند.
اينجانب يكبار ديگر اين عيد بزرگ را به هموطنان عزيز بويژه همكاران خوبم در بانك صنعت و معدن تبريك عرض نموده و اميدوارم با فراگرفتن درس‌هاي اين ماه گام‌های جديدی در صحنه كار و تلاش و كمك به بخش صنعت و معدن كشور برداريم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب