امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49152 تاریخ انتشار: شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پی ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ؛

تبدیل آراء 40 پرونده ماده صد مشمول رأي تخریب به جریمه ریالی در منطقه 19

خبرایران : معاون شهرسازی و معماری منطقه 19 از تبدیل آراء ماده صد مبنی بر تخریب و اعاده به جریمه ریالی و توافق درخصوص 40 پرونده خبر داد.
تبدیل آراء 40 پرونده ماده صد مشمول رأي تخریب به جریمه ریالی در منطقه 19
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی داوطلب با اشاره به مصوبه 2650 شورای اسلامی شهر تهران (کرونا) درخصوص تبدیل پرونده های دارای رأی ماده صد مبنی بر تخریب واعاده گفت: درهمین راستا از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون رأی 40 پرونده طی توافق صورت گرفته به جریمه ریالی تبدیل شدند.
به گفته اين مسئول پرونده هاي مشمول بهره مندي از اين مصوبه بايد در پهنه طرح تفصيلي مرتبط با تجاري و يا مسكوني(M ،S و R) قرار داشته و قوانين لازم الاجرا از جمله ضوابط شهرسازي، بهداشتي و فني در آن ها رعايت شده باشد.
او همچنین در جلسه ماهانه اجرای احکام منطقه که با حضور شهرداران و کارشناسان اجرای احکام نواحی و رئیس اجرای احکام این منطقه برگزار شد، بر تسریع در اجرای آراء ریالی و تخریب و اعاده ماده صد براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران توسط نواحی تأکید و بیان کرد: این معاونت با مدیریت موضوع و با همکاری شهرداری نواحی و اداره های شهرسازی و اجرای احکام منطقه، نسبت به ممیزی مورد به مورد کلیه پرونده های دارای رأی موجود در ناحیه اقدام و درخصوص هر یک از پرونده ها تصمیم گیری و تعیین تکلیف می کند.
داوطلب با بيان اينكه تنها پرونده هاي ماده صد قبل از مهرماه سال ٩٥ كه داراي رأي تخريب و اعاده هستند مشمول اين مصوبه مي شوند، خواستار اطلاع رساني دقيق به شهروندان درخصوص اين مصوبه و شرايط بهره مندي از آن در نواحي شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب