امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49158 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اراضی واقع در حریم خطوط انتقال برق فشار قوی در برنامه ایمن سازی و رفع خطر قرارگرفت

خبرایران : چهلمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران با موضوع اراضی واقع در حریم خطوط انتقال برق فشار قوی به ریاست تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی اکبری دبیرستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران و مدیران تعدادی از دستگاه های مرتبط در سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.
اراضی واقع در حریم خطوط انتقال برق فشار قوی در برنامه ایمن سازی و رفع خطر قرارگرفت

به گزارش خبرایران از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در این جلسه گزارشی از وضعیت اراضی واقع در حریم خطوط انتقال برق فشار قوی در مناطق 2 ، 4 ،16و 20 ارائه گردید. این خطوط از بافت فرسوده 10 محله عبور می کند و براساس مطالعات میدانی بالغ بر 1200 پلاک مسکونی در حریم آن وجود دارد. تشعشعات قوی موجود در حریم، سلامت ساکنین را به خطر انداخته و مشکلات بسیاری در زمینه ایمنی برای مدیریت شهری به همراه داشته است.
معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای تهران در گزارش خود به بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا برای ارتقای ایمنی تاسیسات و کاهش تشعشعات به عنوان اقدام کوتاه مدت اشاره داشتند.
بر همین اساس مقرر شد کارگروهی با همکاری شرکت برق منطقه ای تهران، فرمانداری، شهرداری مناطق، دفاتر توسعه محله ای و سایر ارگان های مربوطه برگزار و  راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدقیق گردد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب