امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 499 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امین حیایی خبرداد؛

نمایش «قحطی نور» دوباره روی صحنه می رود

خبرایران: امین حیایی کارگردان نمایش «قحطی نور» از اجرای دوباره این نمایش بعد از نوروز 93 با اندکی تغییرات نسبت به اجرای قبل خبر داد.
نمایش «قحطی نور» دوباره روی صحنه می رود

به گزارش خبرایران، امین حیایی که اسفندماه سال گذشته نمایش "قحطی نور" را در تالار وحدت به صحنه برد درباره اجرای دوباره آن گفت: سال گذشته از این تئاتر حمایت چندانی نشد، "قحطی نور" کار سنگینی بود و حدود 850 میلیون برای ما هزینه برداشت و ابتدا قرار بود 40 بیلبورد در سطح شهر به ما بدهند اما مجوز تبلیغات را روز آخر قبل از اجرا به ما دادند که این باعث شد تا کار ما ضربه بخورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال با تبلیغات بهتری بتوانیم این اثر را روی صحنه ببریم. من تغییرات کوچکی در اجرا خواهم داد و انشاءالله بعد از عید آن را روی صحنه خواهم برد.

نمایش «قحطی نور» اسفند ماه 91 در تالار وحدت روی صحنه رفت و امین حیایی نیز در این نمایش بازی کرد، سایر گروه بازیگران این نمایش را هنرمندانی چون نیلوفر خوش خلق، یاسر خاسب، محسن گودرزی، امیر محمودی، بهادر فاضل، مهسا خسروی و... تشکیل داده بودند. این نمایش تلفیقی از موسیقی، حرکت و تئاتر بود و داستان آن به جدال نور، ظلمت، امید و رهایی می پرداخت.

این اثر نمایشی که به صورت خصوصی در تالار وحدت به صحنه رفت نخستین تجربه امین حیایی در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب