امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51568 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس اکبرقهری درنشست خبری اعلام کرد؛

کمپین 9واره سامانتل از اول تا نهم آذر 99 خواهد بود/ هدف از رویداد 9واره سامانتل ایجاد حس خوب بین مشتریان شرکت سامانتل است/ سامانتل از ایده های خدماتی خوب حمایت می کند/ سامانتل توانسته جایگاه خود را درکشور و دربازار اپراتوری ایران بازکند

خبرایران : مدیرعامل سامانتل گفت : برنامه 9واره سامانتل ازاول آذرماه 99 شروع واختتامیه آن درتاریخ 9 آذرماه 99 درجزیره کیش به صورت آنلاین برگزار می شود.
کمپین 9واره سامانتل از اول تا نهم آذر 99 خواهد بود/ هدف از رویداد 9واره سامانتل ایجاد حس خوب بین مشتریان شرکت سامانتل است/ سامانتل از ایده های خدماتی خوب حمایت می کند/ سامانتل توانسته جایگاه خود را درکشور و دربازار اپراتوری ایران بازکند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «کمپین 9 واره سامانتل » صبح امروز دوشنبه  26آبان ماه 1399 با حضور مهندس «اکبرقهری» مدیرعامل شرکت سامانتل ،«لعبت یزدانفر» معاون تجاری سامانتل و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی سامانتل برگزار و دراین نشست خبری « مهندس اکبرقهری »مدیرعامل بنیاد سامانتل اظهارداشت: شرکت سامانتل به عنوان اولین اپراتورمجازی کشورمحسوب می شود، که  4 سال ازفعالیت رسمی آن سپری می شود.

قهری تصریح کرد : سامانتل طی این سالیان توانسته جایگاه خود را درکشورو دربازاراپراتوری ایران بازکند. من اینکه برنامه 9واره سامانتل نیز ازاول آذرماه 99 شروع واختتامیه آن درتاریخ  9آذرماه 99 درجزیره کیش به صورت آنلاین به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد : برنامه 9واره سامانتل ، رویداد بسیاربزرگی است که درشرکت سامانتل اتفاق می افتد و هدف ازاین رویدادایجاد حس خوب بین مشتریان این شرکت است و مشتریان ما از هر سازمان و نهادی که باشند موردحمایت ما قرار خواهندگرفته و کاملا تحت پوشش سامانتل خواهند بود.

مدیرعامل سامانتل ابرازداشت: مشترکان سامانتل خدمات خوبی ازجمله بیمه  و ارزش افزوده بیشتری نیز دریافت خواهندکرد.

 وی افزود : انتظارمی رود که اگرتعدادمشترکان سامانتل به یک میلیون نفربرسد سرویس های خاصی به آنان تعلق هم درحوزه های بانکی وهم درحوزه های بیمه ای خواهد گرفت.

مهندس قهری تاکید کرد : با مجوز دولت بالغ بر 5 هزار استارتاپ در حال فعالیت هستند و همه به اپراتورها دسترسی دارند. ضمن اینکه همه این استارتاپ ها سیاست ها وامکانات خودشان را دارند. ازطرفی استارتاپ ها باید از امکانات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد : ما در سامانتل اگر کسی ایده ای در خصوص خدماتی در اپراتورهای موبایل داشته باشند ، لب تاپ در اختیارش قرار می دهیم . سالیان سال است که نیاز به جنبش داریم و تلاش می کنیم فضاهای خالی در بازار را پر کنیم.درحقیقت اگر کسی بتواند دربازار ، بازاری را به وجود بیاورد، سامانتل از او حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل سامانتل اضافه کرد: اعضای خانواده سامانتل بیشتر از خانواده بانک و بیمه سامان هستند و خدمات خود را دریافت می کنند. من اینکه از نگاه ما این خدمات کافی نیست و تلاش می کنیم خدمات محتوایی را نیز ارائه دهیم و مشترکین ما خدمات اافه برارزش افزوده نیز دریافت خواهند کرد.

مهندس قهری در پایان سخنان خود گفت:هم اکنون تعداد مشترکان سامانتل 180هزارنفردرکشوربوده و بیشترمشترکین عضو گروه مالی سامان هستند که این تعداد درآینده نبزافزایش خواهدیافت و امیدواریم بتوانیم خدمات خود را بهتر از گذشته در خدمت مشترکین خود قرار دهیم.     

 

یزدان فر: مشترکان باارسال عدد 9 به شماره09999999000 دراین قرعه کشی کمپین 9واره سامانتل شرکت کنند

لعبت یزدان فرمعاون تجاری سامانتل نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت : کمپین 9واره سامانتل از اول آذرماه 99 آغاز و تا تاریخ 9 آذرماه 99 ادامه خواهد داشت ودرطی این مدت قرعه کشی برای اهدائ جوایز نیز برای مشترکان سامانتل انجام خواهد شد.

معاون تجاری سامانتل ادامه داد: مشترکان باارسال عدد 9 به شماره09999999000 می توانند دراین قرعه کشی شرکت کنند و همه مشترکان نیز 9 گیگ اینترنت رایگان دریافت خواهند کرد.

وی عنوان داشت: کلیه کسانی که 18سال به بالا دارند می توانند دراین قرعه کشی شرکت کنند و جوایزارزنده ای به کسانی که برنده شوند تعلق خواهد گرفت .

بنابراین گزارش، درپایان این نشست خبری با حضورمدیرعامل ومدیران و معاونان شرکت سامانتل ازپوسترکمپین 9واره سامانتل رونمایی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب