امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51795 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش ٧٢ ساعته ؛

استقرار نيروهای عملياتی در نقاط آبگير شمال تهران

خبرایران : نيروهای عملياتی خدمات شهری شهرداری منطقه يك در آماده باش ٧٢ ساعته با شناسايی نقاط حساس آبگير از آبگرفتگی معابر جلوگیری كردند.
استقرار نيروهای عملياتی در نقاط آبگير شمال تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه يك مانی جعفريان معاون خدمات شهری و محيط زيست شهرداری اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت : نيروهای عملیاتی به صورت آماده باش در نقاط حساس و آبگير شناسايی شده در بارندگی های قبل و تقاطع ها، شبكه های آبرسانی و...  مستقر و با رفع هر گونه مشكل، از ايجاد مزاحمت برای شهروندان جلوگيری كردند.
 
وي گفت: بازديد و كنترل مداوم شبكه مسيل ها به خصوص مسيل های اصلی دركه، گلابدره، ارم، خرگوش دره در برنامه معاونت خدمات شهری قرار گرفت و با لايروبی به موقع و تمهيدات لازم علی رغم حجم بارش ها هيچ مشكلی رويت نشد و شبكه انهار و هدايت آبهای سطحی نيز با توجه به استقرار كامل عوامل مستقری پيمانكاری خدمات شهری و گشت و كنترل مداوم هيچ گونه مورد آبگرفتگی حاد و خاصی گزارش نشده است.
 
جعفريان با اعلام آمادگی كامل منطقه در مواجهه با بارش ها اظهار اميدواری كرد با همكاری و همياری شهروندان ايام برف ، ايام بركت برای شهروندان باشد و هيچگونه مشكلی در تردد و خدمات رسانی شهری بوجود نيايد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب