امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52546 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور بررسی وضعیت آسیب دیدگان از سیل؛

بازدید بازرس ویژه وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهر سیل زده وحدتیه

خبرایران : مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری دستور مقام عالی وزارت مبنی بر بررسی و رسیدگی به شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل از شهر سیل زده وحدتیه بازید کرد.
بازدید بازرس ویژه وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهر سیل زده وحدتیه
به گزارش خبرایران ، کریم یاوری ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده، گفت: بر حسب دستور وزیر از مناطق سیل‌زده شهرستان دشتستان بازدید و مقرر شد با همکاری مسئولان و ستاد بحران استان در مناطق آسیب دیده نیازهای اولیه و ضروری مردم آسیب به طرق مختلف به ویژه کمک‌های مردمی تامین شود.

وی افزود: در این دستور آمده که تمام معاونان، سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک‌های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین نیازهای اولیه آنها با اولویت اقدام‌ کنند.

یاوری ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می‌کند که در این ایام به ویژه شرایط سخت اقتصادی و کرونایی با تمام‌ توان به هموطنان آسیب دیده کمک کند.

یاوری گفت: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آبگرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی در برخی نقاط از جمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنین این مناطق شده است.

وی افزود: بخش های مسکونی آسیب هایی از جمله خسارت های ساختمانی و آبگرفتگی داشتند و به تاسیسات برق، راه ها و مبلمان شهری خسارت هایی وارد شده است.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و دیگر فعالان این حوزه در اینگونه حوادث با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.

450408_orig

450410_orig

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب