امروز: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52700 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

استقبال باور نکردنی از برنامه ادامه دارد؛

همرفیق شهاب حسینی میزبان پژمان جمشیدی در قسمت سوم +دانلود همه قسمت ها

خبرایران : در قسمت سوم از این برنامه جذاب، پژمان جمشیدی به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.
همرفیق شهاب حسینی میزبان پژمان جمشیدی در قسمت سوم  +دانلود همه قسمت ها

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام کول دانلود، پس از پخش دو قسمت از تاک شو همرفیق با اجرای شهاب حسینی و استقبال شدید مخاطبین از آن، این بار همرفیق با حضور پژمان جمشیدی برگزار می شود.

همرفیق چیست؟

همرفیق عنوان یک برنامه تاک شو (گفتگو محور) با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی و همچنین نویسندگی سروش صحت می باشد. این گونه برنامه های محاوره ای و مصاحبه مانند، مثال های فراوانی در امریکا دارد که چند سالی است در ایران نیز جا افتاده است. نکته متمایز همرفیق این است که هر شرکت کننده یک رفیق (همرفیق) نیز با خود به برنامه می آورد و در دقایقی نیز او حضور دارد.

مهمان های همرفیق

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. کارگردانی که در دو فیلم اخیر خود که از جمله محبوب ترین و مورد توجه قرار گرفته ترین آثار اخیر سینمای ایران نیز بودند، یعنی “بدون تاریخ بدون امضا” و فیلم “شب داخلی دیوار” نوید محمدزاده نقش های اصلی آن را بازی می کرده است.

همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی  مهمان شهاب حسینی شده است.

استقبال باورنکردنی از همرفیق

برنامه همرفیق شهاب حسینی از وقتی که پخش شده است به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. چیزی که هیچ کس انتظار آن را تا این حد حداقل نداشت.

استقبال مخاطبین از این برنامه به حدی بوده که بنابر گزارش های سایت کول دانلود، میزان خرید و دانلود آن حتی از فیلم های سینمایی پحش شده اخیر نیز رقم بالاتری بوده است. چیزی که به شدت شگفت انگیز است که یک برنامه به سبک مصاحبه و گفتگو تا این حد محبوب باشد و کاربران تمایل به تماشای آن داشته باشند.!

چگونگی دانلود برنامه همرفیق

یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، کول دانلود است که به جرات می توان آن را از به روزترین سایت ها دانست که همه اخبار و لینک های دانلود آثار جدید و قدیمی سینمای ایرانی و در کنار آن آثار خارجی (به صورت مجاز و بازبینی شده) را پوشش می دهد.

پیشنهاد ما این است که قسمت جدید همرفیق را از این سایت خوب دانلود کنید. در قسمت سوم برنامه همرفیق ، پژمان جمشیدی رودرروی شهاب حسینی قرار گرفته است. توصیه اکید داریم که حتی برای یک بار هم که شده این تاک شوی جذاب و تماشایی را مشاهده کنید.

 افزون بر این، شما می توانید از لینک مقابل نیز به صفحه دانلود برنامه همرفیق (همه قسمت های آن) دسترسی داشته باشید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب