امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5397 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وضعیت تصفیه خانه های بیمارستانی شمال تهران بررسی شد

به منظور شناسایی و پالایش آلاینده های زیست محیطی در شمال تهران وضعیت تصفیه خانه های بیمارستانی منطقه یک مورد بررسی و کنترل قرار گرفت.
وضعیت تصفیه خانه های بیمارستانی شمال تهران بررسی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك مهندس آسيه اقدسي مدير واحد محيط زيست و انرژي شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت:اولین جلسه كار گروه شناسايي و پايش آلاينده هاي زيست محيطي منطقه به منظور طرح ريزي ، كنترل آلودگي ها ، ارائه هشدارهاي لازم و همكاري و تعامل مستقيم با سازمان ها و نهادهاي درون سازماني و برون سازماني در راستاي پيشبرد اهداف در محدوده منطقه با حضور مدیریت شهری برگزار و وضعیت تصفیه خانه های 10 بیمارستان سطح منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی دفع غیر اصولی فاضلاب را یکی از مهمترین آلاینده های زیست محیطی دانست که در این کار گروه منازل مسکونی ، تجاری و ... که اقدام به این عمل می کنند، شناسایی و به مرکز بهداشت شمیرانات معرفی شدند.

این مقام مسئول یکپارچه سازی و یکسان سازی اطلاعات زیست محیطی در منطقه یک را از دیگر اقدامات اجرا شده دانست و گفت: این اقدام با هدف پياده سازي برنامه شناسايي منابع آلاينده محيط زيست و برنامه ريزي جهت تشكيل بانك اطلاعاتي زيست محيطي ،دسترسی به اطلاعات به هنگام از شاخص ها و پارامتر های محیط زیستی با جلب همکاری سازمان های ذیربط، شناسایی ، رصد و نظارت بر منابع آلاینده موجود و منابع زیستی در منطقه، برنامه ریزی جهت کنترل آلاینده ها با همکاری سایر ارگان های ذیربط، شناسایی ، رصد و نظارت بر منابع آلاینده موجود و منابع زیستی در منطقه و ... در حال اجراست

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب