امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5504 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز پزشک صورت می گیرد؛

ارائه یک روز چکاپ رایگان شهروندان توسط تیم پزشکان مجرب در قطب تفریحی گردشگری پایتخت

گرامیداشت روز پزشك تعدادی از پزشکان ساکن در منطقه 22 را مشتاق کرده با تشکیل و اعزام تیم پزشکی متخصص و در قالب اقدامی نمادین، یک روز ویزیت رایگان پزشکی به شهروندان ساکن در محدوده شمال غربی پایتخت ارائه دهند.
ارائه یک روز چکاپ رایگان شهروندان توسط تیم پزشکان مجرب در قطب تفریحی گردشگری پایتخت

به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 22 ، این اقدام به همت اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه و روز شنبه اول شهریور ماه 93 از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر صورت می گیرد.

حسین هوشیار معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 22در این باره گفت: « سلامت يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه پايدار شهري است. با مشاركت پزشكان و پر رنگ شدن نقش آنها در حوزه هاي اجتماعي مي توان بطور اصولي و بنيادي در راه ارتقـاي سلامت جامعه و شهروندان گـام برداشت. پزشكان بدليل مورد اعتماد قرار گرفتن از سوی مردم و ارائه خدمات سلامت به آنها، مي توانند تأثير گذاري بيشتري در جامعه داشته باشند. از این رو پزشكان فعال در كانون پزشكان اداره سلامت منطقه بر اساس تمايل و علاقه خود به همياري و فعاليت برای شناسايي مشكلات مرتبط با سلامت منطقه و جست و جوي راه حل هاي مناسب برای رفع آنها مي پردازند. »

وی در تشریح اقدامات این اداره به مناسبت روز پزشک افزود: « با توجه به فرا رسیدن سالروز تولد حکیم ابوعلي سينا و روز پزشك، اداره سلامت برنامه های ویژه ای را برای شهروندان و اعضای کانون پزشکان در نظر دارد. از جمله این برنامه ها اعزام تیم پزشکی5 نفره متشكل از يك نفر پزشك متخصص، يك نفر پزشك عمومي، يك نفر دندانپزشك، يك نفر كارشناس تغذيه و يك نفر كارشناس روانشناس به هر محله برای معاینه و چکاپ شهروندان ، روز شنبه یکم شهریور ماه93 است که تیم اصلی در سرای محله امید دژبان مستقر خواهد شد. »

برگزاری سیمنار آموزشی- تخصصی ویژه پزشکان و پرستاران با موضوع اعتیاد و روش های نوین پیشگیری و درمان با مشارکت انجمن مراقبت های ویژه ایران از 29 مرداد تا یکم شهرویور ماه 93 در ساختمان امام علی (ع) از ساعت 30/8 تا 18 ویژه پزشکان و پرستاران، تقدیر و تشکر از اعضای فعال کانون پزشکان اداره سلامت با حضور شهردار منطقه 22 ، اهدای شاخه ی گل و کارت تبریک به اعضای کانون پرشکان توسط شهرداران نواحی، برگزاری کلاس های آموزشی، مشاوره های پزشکی، تغذیه و روانشناسی توسط اعضای کانون پزشکان، اطلاع رسانی در سطح منطقه به مناسبت این روز و ... از جمله دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب