امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور هشت گروه نمایشی در جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه

خبرایران: هشت گروه نمایشی از پنج استان در جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه رقابت می كنند.
حضور هشت گروه نمایشی در جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، سرپرست حوزه هنری یزد گفت: جشنواره منطقه ای بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه با حضور هشت گروه نمایشی از استان های یزد، كرمان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان از شنبه 22 شهریور به مدت دو روز در شهرستان تفت برگزار می شود.
محمدصادق كوچك زاده افزود: استان های یزد، لرستان و چهارمحال و بختیاری هر كدام با دو نمایش و كرمان و سیستان و بلوچستان با یك اثر در این جشنواره شركت كرده اند.
وی اظهار داشت: نمایش های "گره ای در تاروپود یك نقش" به نویسندگی ترانه برومند و كارگردانی كاظم كاظمیان و "كبوتران چاهی" به نویسندگی عدالت فرزانه و كارگردانی علی جاور از استان یزد در این رویداد حضور دارند.
دبیر جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه ادامه داد: نمایش های "تولد پروانه" به نویسندگی و كارگردانی شهاب امرایی رشنو و "چِر" نوشته ناصر حبیبیان و كارگردانی احسان ملكی از لرستان، "حفره روباه" به نویسندگی حامد امان پور قرایی و كارگردانی مصطفی بنی شریف و "با زخمی بر شانه هایش" نوشته مجید كاظم زاده و به كارگردانی مرضیه اسماعیلی از استان چهارمحال و بختیاری دیگر آثار این جشنواره را تشكیل می دهند.
كوچك زاده اضافه كرد: همچنین نمایش "شهد و بلدرچین" به نویسندگی محمدرضا فهیمی و كارگردانی مجید عتیق از كرمان و "سرگذشت درگذشت چشم" نوشته منصور فارسی و كارگردانی عباسعلی كیخایی از سیستان و بلوچستان در این جشنواره حضور دارند.
وی با بیان این كه طبق برنامه چهار نمایش در روز نخست و چهار اثر دیگر نیز در روز پایانی جشنواره در كانون فرهنگی تربیتی ولایت تفت اجرا می شود، اظهار داشت: پس از اجرای هر اثر جلسه نقد و بررسی آن با حضور داوران، كارشناسان و هنرمندان برگزار خواهد شد.
سرپرست حوزه هنری یزد افزود: آیین اختتامیه جشنواره نیز شامگاه یك شنبه 23 شهریور ساعت 21 با معرفی برترین های هر بخش در هتل سنتی مهر یزد واقع در خیابان قیام، كوچه لب خندق برگزار و آثار برگزیده به بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در تهران معرفی می شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب