امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6339 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری منطقه یک:

590 اتوبوس BRT آماده خدمات رسانی در شمال تهران هستند

خبرایران:ناوگان اتوبوسرانی شمال تهران به منظور سهولت و تسریع توام با ایمنی در جابه جایی مسافران، با بیش از 590 اتوبوس BRT آماده خدمات رسانی به شهروندان در سال تحصیلی جدید است.
590 اتوبوس BRT آماده خدمات رسانی در شمال تهران هستند

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 186 اتوبوس عمومی و خصوصی در 9 خط عمومی و 6 خط خصوصی و 596 اتوبوس BRT در چهار خط 4 و6و 7 و9 تندرو آماده جابه جایی شهروندان هستند که خط 6 BRT به تازگی به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به وضعیت شبکه تاکسی رانی منطقه خاطر نشان ساخت: بیش از 4 هزار تاکسی نیز شامل ناوگان مینی بوس رانی ،تاکسی خطی، گردشی و بیسیم و همچنین تاکسی ون در 48 خط ، فعال هستند که با آغاز سال تحصیلی جدید با حداکثر ظرفیت خود در حال خدمات رسانی هستند.
محمدیان تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده از شرکت واحد اتوبوسرانی خواسته شد آمادگی کامل جهت اعزام اتوبوس به مکان های پرازدحام مسافر را داشته باشند و اتوبوس از مبداء با حداکثر ظرفیت حرکت نکنند و حداقل 40 درصد ظرفیت آن برای مسافرین بین راهی منظور شود و طبق برنامه زمانبندی و با حداقل زمان تاخیر حرکت کنند.
این مقام مسئول نظارت بر عملکرد تاکسی های نارنجی، خطوط و بخش خصوصی توسط بازرسین و استقرار بازرسین از ساعت 6:30 صبح در مراکز و محل های تجمع مسافرین را از هماهنگی های انجام شده با سازمان تاکسی رانی دانست.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب