امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 642 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علاوه بر هما روستا؛

بزرگداشت مهدی هاشمی در جشنواره فیلم فجر 32 برگزار می شود

خبرایران : امسال و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر علاوه بر هما روستا قرار است برای مهدی هاشمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون آیین نیز آیین بزرگداشت برگزار شود.
بزرگداشت مهدی هاشمی در جشنواره فیلم فجر 32 برگزار می شود

 به گزارش خبرایران، امسال و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر علاوه بر هما روستا قرار است برای مهدی هاشمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون آیین نیز آیین بزرگداشت برگزار شود.

وی که با بازی در سریال «سلطان و شبان» مشهور شد برای بازی در فیلم «دو فیلم با یک بلیت» سیمرغ بلورین عنوان بهترین بازیگر نقش اول جشنواره نهم فیلم فجر را دریافت کرد.

این بازیگر در سال 88 با بازی در فیلم متفاوت «هیچ» بعد از یک دوره کم کاری، بار دیگر نام خود را به عنوان یک بازیگر مستعد و باقابلیت بازی در نقش های جدی و کمدی بر سر زبان انداخت.

هاشمی پس از «هیچ» در «آلزایمر»، «خانه پدری»، «آقا یوسف»، «تلفن همراه رییس جمهور» و «ضد گلوله» مقابل دوربین رفت و در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای دومین بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم های«آلزایمر» و «آقا یوسف» شد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب