امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6654 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایکاروس در جایگاه اول عرضه کنندگان آنتی ویروس

خبرایران : آنتی ویروس اتریشی ایکاروس در حال بازکردن جای خود بین بزرگان جهانی است.
ایکاروس در جایگاه اول عرضه کنندگان آنتی ویروس

به گزارش خبرایران،ایکاروس که از موتور ضدویروس اختصاصی خود استفاده می کند، توانسته است در آزمون های ماه ژوئن مجله ی معتبر Virus Bulletin نتایج مناسبی را به دست آورد.

براساس این گزارش، در زمینه ی اسکن درخواستی و اسکن هنگام دسترسی، ایکاروس بهترین امتیاز و نمره ی 100 درصد را از آن خود کرد و برتری خود را نشان داد.

ایکاروس که به امکاناتی همچون بروزرسانی خودکار پایگاه داده ای (هر بیست دقیقه)، پالایش ایمیل ها از بدافزارها و هرزنامه ها (به صورت چندزبانه)، سازگاری با SharePoint، دارای نسخه کلاینت و سرور و سازگاری کامل با آوت لوک مجهز است، برای علاقمندان به بازی و گشت و گذار در وب نیز امکانات ویژه ای دارد.

این گزارش می افزاید استفاده از آنتی ویروس ایکاروس با کلیه امکانات به صورت آزمایشی یک ماهه نیز امکان پذیر است و می توان با مراجه به سایت www.ikarus.at آن را به رایگان دریافت نمود.

گفتنی است ارائه کننده این محصول نوظهور در بازار کشور، شرکت ارتباط امن است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین کسب نمایندگی از طریق تلفن 22864656 در دسترس می باشد.

 

درباره ارتباط امن

 

ارتباط امن در سال 1392، با بهرگیری از بیش از 20 سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ تر کرده  و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات  و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

ارتباط امن در این حوزه ها فعالیت می کند:  راهکار های فناوری اطلاعات ، رایانش ابری و محیط های مجازی / مشاوره به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب / آموزش دوره های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات / برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک

اطلاعات بیشتر در www.ertebateamn.com

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب