امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

منیژه حکمت خبرداد؛

فیلمبرداری «شهرموشها» 2 در رستوران «کپل» ادامه دارد

خبرایران؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهرموشها2» به کارگردانی مرضیه برومند در رستوران «کپل» ادامه دارد.
فیلمبرداری «شهرموشها» 2  در رستوران «کپل» ادامه دارد

به گزارش خبر ایران؛ منیژه حکمت تهیه‌کننده‌ فیلم در گفت‌وگویی اظهارداشت: با اتمام فیلمبرداری بخش اتاق‌ موزیک، گروه از امروز 10 آذر ماه یک هفته در رستوران کُپل خواهند بود و پس از اتمام این بخش، 50 درصد از فیلمبرداری فیلم به پایان می‌رسد و فیلم وارد 60 درصد فیلمبرداری خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه امکان دارد فیلم به جشنواره‌ فجر برسد هم عنوان داشت: گروه هم از ابتدا قصد نداشتند کار را با عجله پیش ببرند تا به جشنواره برسد.

 

بنابراین گزارش ؛ مرضیه برومند در مراسم آغاز فیلمبرداری «شهرموشها»2 گفته بود: می‌دانم کار سختی در پیش دارم. من «شهر موش‌ها» را 30 سال پیش ساختم و آن موقع جوان بودم و کسی از من توقع نداشت اما در حال حاضر توقعات بسیار زیاد است و خوشبختانه‌ تهیه‌کنندگان خوبی دارم که هر چه خواستم فراهم کردند و من هم تلاش زیادی می‌کنم.

بهرام دهقانیار ضبط موسیقی این فیلم را در استودیو بل انجام می‌دهد.

طبق گفته‌ حکمت؛ «کپل» و «نارنجی» در «شهرموشها»2 با یکدیگر ازدواج کردند و کپلک و صورتی فرزندان آنها هستند. تاژ بانو نیز خدمتکار آنها است.

پروژه سینمایی «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند با فیلمنامه فرهاد توحیدی طی مراسمی در بوستان ولایت ۵ مهرماه آغاز شد. این فیلم به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی در حال ساخت است.

بنابراین گزارش؛ عوامل فیلم «شهرموشها» 2 عبارتند از: مدیر هنری و طراح دکور: محسن شاه ابراهیمی، تدوین: مصطفی خرقه پوش،موسیقی: بهرام دهقانیار، فیلمبردار: کاوه شاه محمدلو، مدیر تولید: جعفر عروجی، سرپرست صداپیشگان: آزاده پور مختار، طراح و سرپرست کارگاه عروسک سازی: مرضیه محبوب، سرپرست عروسک گردان‌ها: محمد اعلمی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: رضا میثاقی، دستیار کارگردان: روزبه سجادی

شعر و ترانه: هنگامه مفید، طراح لباس: نازنین توسلی، صدابردار: مرتضی آبنار،روابط عمومی: محرم براتی، تهیه 2: بهرنگ تنکابنی،مجری طرح: مهشید آهنگرانی.

گفتنی است تاکنون هیچ عکسی از شهرموشها 2 منتشر نشده است و هرکسی که منتشر می‌شود به شهرموشها 1 مربوط است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب