امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7360 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دوشنبه 3 آذرماه؛

بررسی سینمای اجتماعی با حضور علیرضا رضاداد و حجت‌الاسلام پژمانفر

خبرایران : دومین جلسه از سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع «سینمای اجتماعی و بازنمایی مصلحانه‌ جامعه» با حضور علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، منوچهر محمدی تهیه‌كننده و محسن یزدی كارشناس سینما و مدیر مركز مستند سوره در حوزه هنری برگزار خواهد شد.
بررسی سینمای اجتماعی با حضور علیرضا رضاداد و حجت‌الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، مركز مستند سوره حوزه هنری سلسله نشست‌های «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» را به منظور بحث درباره مسائل روز سینمای مستند و داستانی با حضور نمایندگان طیف های مختلف فكری برگزار می‌كند.

در اولین جلسه از این سری نشست‌ها كه هفته‌ گذشته با موضوع «سینمای اجتماعی؛ نقد یا سیاه‌نمایی» برگزار شد، عبدالحسین برزیده و محمدتقی فهیم به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

در همین رابطه، در دومین جلسه از این سلسله نشست‌ها علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فجر و مشاور ارشد سازمان سینمایی، حجت‌الاسلام پژمانفر عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، منوچهر محمدی تهیه‌كننده سینما و محسن یزدی مدیر مركز مستند سوره پیرامون وضعیت سینمای اجتماعی در ایران و سینمای اجتماعی مطلوب به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این نشست روز دوشنبه 3 آذرماه از ساعت 16 تا 18 در سالن مرحوم امیرحسین فردی در محل حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

شایان ذكر است، در این نشست‌ها ورود برای عموم مخاطبان آزاد خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب