امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8465 تاریخ انتشار: شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازگشت ایران به مسابقات جام ملت های آسیا قوت گرفت

خبرایران:درحالیکه مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد که فیفا با ارسال نامه‌ای، دوپینگی بودن بازیکن تیم ملی عراق را تایید کرده است، کفاشیان در همین ارتباط گفت: ماندن ایران در استرالیا برای یک روز بیشتر با نظر ای اف سی انجام شده است که موضوع نشان می‌ دهد، بررسی مساله در این نهاد قانون‌گذار فوتبال آسیا کاملا جدی است.
بازگشت ایران به مسابقات جام ملت های آسیا قوت گرفت
به گزارش خبر ایران حجت الله بهمنی با اعلام این خبر اظهار کرد: فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال فرستاده، دوپینگی بودن علا عبدالزهرا را تایید کرده است. به همین دلیل احتمال محرومیت تیم عراق و اعلام نتیجه به سود تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.گفته می‌شود تست دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن پیشین تراکتورسازی مثبت بوده و این موضوع به اطلاع فیفا هم رسیده بود. به همین دلیل حضور وی در تیم ملی عراق برابر ایران غیرقانونی بوده است.

کفاشیان: «ای اف سی» گفته یک روز بیشتر بمانید

علي کفاشيان ریيس فدراسيون فوتبال ايران در گفت و گويي اعلام کرد تکليف بازي ايران و عراق بامداد فردا مشخص مي‌ شودرییس فدراسیون فوتبال با اعلام این موضوع که لایحه محکمی به همراه مدارک کافی به ای اف سی تقدیم شده ادامه داد، نمایندگان ایران لایحه ایران را به ای اف سی برده و در حال مذاکره هستند.وی در ادامه گفت: ماندن ایران در استرالیا برای یک روز بیشتر با نظر ای اف سی انجام شده است که موضوع نشان می‌ دهد، بررسی مساله در این نهاد قانون‌گذار فوتبال آسیا کاملا جدی است.

اعلام نتیجه تا کمتر از 24 ساعت دیگر

مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در ۲۴ ساعت آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود. دیداری که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود و در نهایت تیم ملی کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد.عبدالزهرا در زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز دوپینگ کرده بود و مسوولان تیم ملی معتقدند این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌توانسته عراق را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب