امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 857 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شورای عالی رفاه تا پایان ماه جاری تشکیل می‌شود

خبرایران : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل شورای عالی رفاه به دستور رئیس جمهور تا پایان ماه جاری خبر داد.
شورای عالی رفاه تا پایان ماه جاری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرایران ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم عزاداری سالروز وفات نبی اکرم (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) که با حضور حجت‌الاسلام روحانی در مجتمع خدمات بهزیستی نارمک برگزار شد اظهار داشت: رئیس جمهور در ماه‌های گذشته سه بازدید را از مراکز نگهداری معلولان و سالمندان داشته‌ است.

وی تصریح کرد: تمام بازدیدهای رئیس جمهور از مراکز بهزیستی همراه با عزاداری بوده ضمن اینکه این گونه بازدیدها از سوی رئیس جمهور ادامه خواهد داشت. یکی از دستورات رئیس جمهور تشکیل شورای عالی رفاه است که بنا داریم تا پایان ماه جاری این شورا را تشکیل بدهیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: متأسفانه در 8 سال دولت نهم و دهم شورای عالی رفاه تشکیل نشد و همین امر مشکلات و موانعی را به وجود آورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: پیگیری مسائل حمایتی، حمایت از اقشار رئیس و مددجویان و ارائه خدمات به آنها از جمله موضوعاتی است که در شورای عالی رفاه پیگیری خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر در وضعیت حقوقی افرادی است که در مراکز بهزیستی از سالمندان و معلولان نگهداری می‌کنند که با توجه به شرایط آنها حقوق این افراد باید افزایش یابد.

ربیعی ادامه داد: بنده به عنوان یک وزیر و خدمتگزار در مجموع هیئت وزیران از آنهایی که استطاعت مالی دارند تقاضا می‌کنم که از یارانه فعلی که دریافت می‌کنند صرف‌نظر کنند تا ما بتوانیم این یارانه را برای حمایت بیشتر در اختیار مددجویان و معلولان در مراکز بهزیستی قرار دهیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب