امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8850 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نگهبان شهردار منطقه 7 عنوان داشت؛

عظمت و عزت کشور به خاطر مقاومت و فداكاری ایثارگران دوران دفاع مقدس است

خبرایران : شهردار منطقه 7 با حضور در آسایشگاه بهشتی ضمن دلجویی از ایثار و فداكاری جانبازان سرافراز تجلیل كرد
عظمت و عزت کشور به خاطر مقاومت و فداكاری ایثارگران دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 ، طی مراسمی با حضور مسئولان شهری منطقه از جمله دکتر نگهبان شهردار ،منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی و سعیدی مدیر امور ایثارگران و همچنین شهردارران مدرسه مشغول به تحصیل در مدارس ناحیه دو منطقه 7 با حضور در آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی با عزیزان جان برکف و جانبازان رشید دوران دفاع مقدس دیدار کردند .

دکتر نگهبان در حاشیه این دیدار كه در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، فداكاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف كرد و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان را برای خود افتخار می دانیم چرا كه شما در راه رضای خدا و برای دفاع از كشور و مردم هستی و جان خود را در راه انقلاب و اسلام در طبق اخلاص قرار دادید.

شهردار منطقه 7 خاطر نشان كرد : امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار فداكاری، ایستادگی و مقاومت همه كسانی است كه در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

گفتنی است دانش آموزان و شهرداران مدارس منطقه 7 با اهدای لوح ،هدایا و شاخه گلی ایثار و فداکاری عزیزان جانباز را ارج نهاده و به رسم سرلوحه قرار دادن جانفشانی های جانبازان سرافراز از ایشان تجلیل کردند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب