امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8884 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

استفاده رایگان از متروی تهران با کارت شهروندی بانک شهر تا پایان بهمن ماه تمدید شد

خبرایران : استفاده از متروی تهران با کارت شهروندی بانک شهر که همزمان با ایام دهه فجر رایگان اعلام شده بود، به دلیل استقبال گسترده شهروندان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
استفاده رایگان از متروی تهران با کارت شهروندی بانک شهر تا پایان بهمن ماه تمدید شد

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، کارت شهروندی این بانک در فاز نخست، قابلیت بهره‌برداری در متروی تهران را دارد که استفاده از آن همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر، در این فضا رایگان اعلام شده بود.

بر این اساس و با توجه به استقبال گسترده شهروندان، استفاده رایگان از راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با بهره‌مندی از این کارت، تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بین بانک شهر و شهرداری‌ تهران، مراحل مقدماتی پذیرش کارت شهروندی به عنوان کارت‌بلیت تهران، در فضای حمل و نقل شهری مهیا شده است و در آینده نزدیک، کیف پول الکترونیکی این کارت(CityPay) نیز مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

همچنین با پیش‌بینی انجام شده، این کارت‌ها در آینده نزدیک در حوزه حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس، اتوبوس‌های تندرو BRT، پارکومترها، پارکینگ‌های طبقاتی و... شهر تهران و سایر کلانشهرهای کشور قابل بهره‌برداری خواهد بود.

گفتنی است که کارت شهروندی در واقع همان کارت بانکی ویژه بانک شهر بوده که قابلیت‌های بیشتری نیز بر روی آن قابل ارایه است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر این کارت را دریافت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب