امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9037 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سقوط بالگرد در ارتفاعات دربند تهران/ بالگرد در حال سقوط در مناطق مسکونی بود/ احتمالاً مه غلیظ علت سقوط بوده است

خبرایران: یکی از اهالی روستای پس قلعه گفت: با مهارتی که خلبان داشت اجازه نداد این بالگرد روی خانه‌های روستای پس قلعه سقوط کند و در محیطی سقوط کرد که هیچگونه خانه‌ای وجود نداشت.
سقوط بالگرد در ارتفاعات دربند تهران/ بالگرد در حال سقوط در مناطق مسکونی بود/ احتمالاً مه غلیظ علت سقوط بوده است
به گزارش خبر ایران، محسن صفری‌نژاد از اهالی منطقه پس قلعه از توابع شهرستان شمیرانات درباره جزئیات حادثه سقوط یک بالگرد در این منطقه اظهار داشت: در حدود ساعت 14 یک بالگرد در سطح پایینی و نزدیک به خانه‌های روستای پس قلعه پرواز می‌کرد و با توجه به این که برف شدید و مه غلیظی در این منطقه وجود داشت احتمالا موجب شد که این بالگردسقوط کند.

وی ادامه داد: در هنگام پرواز و پس از این که از روستای پس قلعه گذشت به سمت امام زاده ابراهیم حرکت کرد که به یک باره سقوط کرد.

صفری‌نژاد خاطرنشان کرد: بلافاصله اهالی روستا به محل سقوط این بالگرد رفتند و آتش را خاموش کردند ولی متاسفانه و بر اساس شنیده‌ها 3 نفر جان خود را از دست دادند و پس از آن نیز عوامل نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و هلال احمر به محل حادثه رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: با مهارتی که خلبان این بالگرد داشت اجازه نداد که این بالگرد برروی خانه‌های روستای پس قلعه سقوط کند و در محیطی سقوط کرد که هیچگونه خانه‌ای وجود نداشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب