امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 952 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره)

خبرایران : تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با حضور وزیر ورزش و جوانان و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره)

به گزارش خبرایران، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) گفت: امضای این تفاهم نامه یک سرآغاز و ساده ترین مرحله است. باید این تفاهم نامه از روی کاغذ به عملیاتی شدن برسد. اجرایی شدن و عملی شدن آن بستگی به همت و تلاش دوستان ما در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) دارد.

وی تصریح کرد: خیلی وقت‌ها از امکانات کم کارهای بزرگ تولید شده است. به این تفاهم نامه چشم داریم و دل بسته‌ایم که انشاالله بتوانیم با امضای آن کاری برای جوانان انجام دهیم.

معاون ساماندهی امور جوانان نیز در این مراسم گفت: این تفاهم نامه در حوزه جوانان منعقد می‌شود که به عنوان حسن مطلع و تبرک فعالیت‌های وزارتخانه و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه ها و نهادهای مختلف کشوری امروز به امضا می رسد.

محمود گلزاری افزود: براساس این تفاهم نامه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به عنوان سمن فعال و گروه مرجع در حوزه اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب به فعالیت می‌پردازد.

هدف از امضای این تفاهم نامه بسترسازی جهت تقویت و تعمیق همکاری‌های فی مابین در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه آرا، افکار، اندیشه‌ها، سیره و سلوک امام خمینی(ره) و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات طرفین برای تبلیغ و ترویج اندیشه‌های بلند حضرت امام(ره) و الگوهای رفتاری، منش و روش بنیانگذار جمهوری اسلامی بویژه برای جوانان در عرصه نهادها و سازمان‌های دولتی متصدی امور جوانان بالاخص معاونت ساماندهی امور جوانان، مدیریت‌های ستادی و استانی آن و نیز سازمان‌های مردم نهاد وابسته به این معاونت عنوان شده است.

این تفاهم نامه با رویکرد تبیین و ترویج اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) در حوزه جوانان بویژه ارتقای توانمندی‌های جوانان، افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری و تقویت روحیه خودباوری، آرمان خواهی، استقلال طلبی و هویت خواهی آنان و ارتقای بهره وری، کارآمدی و اثربخشی جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و در جهت تقویت و تعاملات دو سویه سازمان یافته میان معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به امضا رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب