امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64809 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 تحت اعتبار SGS سوئیس

سیستم مدیریت کیفیت برای کارخانه‌های گروه وطن‌زرین تمدید شد

خبرایران : استاندارد ایزو 9000 یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین استانداردهای جهانی است که به جنبه‌های مختلف مدیریت کیفیت می‌پردازد.
سیستم مدیریت کیفیت برای کارخانه‌های گروه وطن‌زرین تمدید شد

استاندارد ایزو 9000 یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین استانداردهای جهانی است که به جنبه‌های مختلف مدیریت کیفیت می‌پردازد. این استاندارد برای کسب‌وکارهایی مناسب است که به دنبال ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات خود هستند. در این راستا، استاندارد ایزو 9001 نیز که در همین خانواده قرار دارد، به عنوان یک شاخص معتبر برای سیستم مدیریت کیفیت شناخته می‌شود.

استاندارد ایزو 9001 با فراهم آوردن چارچوبی منظم، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند، کارایی را افزایش دهند و رضایت مشتریان را جلب کنند. این استاندارد شامل اصول مدیریت کیفیت نظیر تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود مستمر، تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت روابط است.

در حال حاضر، این استاندارد در کارخانه‌های نوابهداشت و مروارید پنبه‌ریز از زیرمجموعه‌های گروه وطن‌زرین به‌کار گرفته شده و هر ساله برای تمدید آن ممیزی‌های دقیق و جامعی صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که سیستم‌های مدیریت کیفیت همچنان با الزامات استاندارد ایزو 9001:2015 ISO همخوانی دارند. استقرار سیستم مدیریت کیفیت 9001:2015ISO  در این کارخانه‌ها نه تنها منجر به بهبود کیفیت محصولات و خدمات شده، بلکه به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقاء رضایت مشتریان نیز کمک کرده است.

در سال 1403 نیز سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2015  تحت اعتبار SGS سوئیس برای کارخانه‌های نوا بهداشت و مروارید پنبه‌ریز تمدید شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب